Na przyszły rok plany są równie ambitne - w 2010 roku planowanych jest otwarcie kolejnych 250 sklepów z logo Żabki. Powstanie również 50 sklepów convenience w konwencji deli - Freshmarket (obecnie 10 sklepów).
„Sklepy Żabka są obecne w ponad 420 miejscowościach. W każdym z największych miast Polski jak: Warszawa, Poznań, Łódź czy Wrocław posiadamy około 100 sklepów, a już mamy zaplanowane kolejne otwarcia" - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska S.A. - „Analizy pokazują, że potencjał rozwoju sieci sklepów Żabka w Polsce jest bardzo duży i przekracza siedem tysięcy sklepów, dlatego w ciągu najbliższych lat jednym z naszych priorytetów będzie sukcesywne zwiększanie liczby naszych placówek."
Szacowany wzrost przychodów na koniec roku wyniesie około 19%. Szczegółowe dane spółka poda w pierwszym kwartale 2010.
W 2009 roku spółka Żabka Polska rozpoczęła również tworzenie nowej sieci sklepów convenience w konwencji deli pod marką Freshmarket (oferujące markowe produkty FMCG oraz usługi, których asortyment został poszerzony o dania gotowe oraz ciepłe przekąski i napoje).
„Obecnie posiadamy kilkanaście Freshmarketów, ale kolejne otwarcia nastąpią jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia. Wyniki pierwszych sklepów są zgodne z naszymi oczekiwaniami" - dodaje Prezes Jacek Roszyk.
(Maja Święcka)
tagi: Żabka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...