Konkurs wyłania produkty i usługi w dwóch obszarach: FMCG i Retail. W tym roku do konkursu zostało zgłoszonych 168 innowacyjnych produktów FMCG oraz 55 nowoczesnych rozwiązań Retail. Na produkty FMCG poprzez platformę przygotowaną przez Territory Influence głosowali konsumenci. Wyłonili oni zwycięzców w 27 kategoriach. Produkt, który cieszył się największą popularnością spośród pozostałych zdobędzie tytuł Super Innowacji 2020. Innowacyjne rozwiązania Retail zostały wybrane podczas posiedzenia Kapituły Konkursowej składającej się z ekspertów branży.
tagi: złote , innowacje , fmcgm retail , finał , konkursu , konkurs , zlote , ,
W I półroczu br. największe na rynku formaty handlowe rdr...
W sierpniu 2023 r. klienci sklepów małoformatowych robili...
Podczas Festiwalu Sera i Twarogów Polskiego Mleczarstwa w...
W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...
Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...
Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...
Według danych Ministerstwa Finansów, w pierwszej połowie br...
Prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski...