Do końca roku w stacjach: TVN oraz TVN 24 emitowane będą billboardy sponsorskie o długości 8". Spot TV pt. „Sztuka dobrego wyboru" jest oparty na 3 scenach przedstawiających Delikatesy Alma
i osoby traktujące swoją pracę jako pasję.
Kampania jest zaproszeniem do odbycia wyjątkowej podróży po świecie kulinarnych doznań. Przybliża szeroki wachlarz przysmaków, które oferowane są w Delikatesach Alma. Wśród nich: najlepsze oliwy, wspaniałe sery, wyborne wędliny i wiele innych. Hasło kampanii „Sztuka dobrego wyboru" dodatkowo wzmacnia przekaz podkreślający walory Delikatesów Alma. Sztuka dobrego wyboru to przede wszystkim najlepszy i największy wachlarz produktów oferowanych przez Almę, ale to również atrakcyjne ceny, które zostały potwierdzone przez branżowe portale.
Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Alma w całej Polsce w związku z ekspansją geograficzną. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Kolman Advertising, produkcję powierzono ProProduction.
(Maja Święcka)
tagi: Alma ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...