Advertisement

Nieskategoryzowane

Kampania telewizyjna Delikatesów Alma

Poniedziałek, 16 listopada 2009
15 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Delikatesów Alma pt. „Sztuka dobrego wyboru".

Do końca roku w stacjach: TVN oraz TVN 24 emitowane będą billboardy sponsorskie o długości 8". Spot TV pt. „Sztuka dobrego wyboru" jest oparty na 3 scenach przedstawiających Delikatesy Alma
i osoby traktujące swoją pracę jako pasję.

Kampania jest zaproszeniem do odbycia wyjątkowej podróży po świecie kulinarnych doznań. Przybliża szeroki wachlarz przysmaków, które oferowane są w Delikatesach Alma. Wśród nich: najlepsze oliwy, wspaniałe sery, wyborne wędliny i wiele innych. Hasło kampanii „Sztuka dobrego wyboru" dodatkowo wzmacnia przekaz podkreślający walory Delikatesów Alma. Sztuka dobrego wyboru to przede wszystkim najlepszy i największy wachlarz produktów oferowanych przez Almę, ale to również atrakcyjne ceny, które zostały potwierdzone przez branżowe portale.

Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Alma w całej Polsce w związku z ekspansją geograficzną. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Kolman Advertising, produkcję powierzono ProProduction.

(Maja Święcka)

tagi: Alma ,