Do końca roku w stacjach: TVN oraz TVN 24 emitowane będą billboardy sponsorskie o długości 8". Spot TV pt. „Sztuka dobrego wyboru" jest oparty na 3 scenach przedstawiających Delikatesy Alma
i osoby traktujące swoją pracę jako pasję.
Kampania jest zaproszeniem do odbycia wyjątkowej podróży po świecie kulinarnych doznań. Przybliża szeroki wachlarz przysmaków, które oferowane są w Delikatesach Alma. Wśród nich: najlepsze oliwy, wspaniałe sery, wyborne wędliny i wiele innych. Hasło kampanii „Sztuka dobrego wyboru" dodatkowo wzmacnia przekaz podkreślający walory Delikatesów Alma. Sztuka dobrego wyboru to przede wszystkim najlepszy i największy wachlarz produktów oferowanych przez Almę, ale to również atrakcyjne ceny, które zostały potwierdzone przez branżowe portale.
Celem kampanii jest wzrost świadomości marki Alma w całej Polsce w związku z ekspansją geograficzną. Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Kolman Advertising, produkcję powierzono ProProduction.
(Maja Święcka)
tagi: Alma ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...