Nagrania video to medium, które świetnie sprawdzi się zarówno jako materiał promocyjny sklepu, ale również jako codzienny kanał komunikacji z klientami. Dzięki video możemy pokazywać klientom aktualne promocje i oferty specjalne, a także informować o zmianach i ważnych wydarzeniach z życia sklepu. W ten sposób tworzymy małą społeczność wokół naszego sklepu.
tagi: shop , doctor , handel , porady , poradnik , video , spożywcza ,
Eurocash robi kolejny krok w kierunku realizacji strategii na...
Obroty restauracji Sfinks Polska, SPHINX, Chłopskie Jadło...
Grupie Mlekovita zorganizowała I Ogólnopolski Mleczarski...
Podatnicy dokonali o blisko 40 proc. mniej odliczeń niż rok...
Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...
Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...
Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...
Eksport produktów rolno-spożywczych zajmuje drugie lub...