Kalendarz ilustrowany jest zdjęciami z różnych zakątków ziemi. Na kartach kalendarza widnieją zdjęcia m.in. egzotycznych wysp - Malediwów, Tajlandii, Brazylii, Argentyny, Francji, Antarktydy, a także nietypowych sportów uprawianych przez cały rok na wielu krańcach świata - od skoków narciarskich z klifów czy windsurfingu, po lot balonem i spadochronowe akrobacje.
„W tym roku, w okresie przedświątecznym, tradycyjnie przygotowaliśmy dla naszych konsumentów charakterystyczne kalendarze Carlsberga, dołączane do 10-paków ‘prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie'. Mam nadzieję, że nowy 2010 rok będzie udany dla wszystkich naszych konsumentów, a kolejne karty z kalendarza będą przywodzić im na myśl miłe chwile, spędzone przy piwie Carlsberg" - mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager w Carlsberg Polska.
Specjalne 10-paki piwa Carlsberg z prezentem w formie kalendarza dostępne będą przede wszystkim w największych sieciach w całej Polsce - hipermarketach i supermarketach.
Autorem opracowania graficznego kalendarza jest agencja Saatchi&Saatchi Polska.
(Maja Święcka)
tagi: Carlsberg ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...