Advertisement

Nieskategoryzowane

"Podaruj Dzieciom Słońce" już po raz jedenasty

Piątek, 30 października 2009
Już po raz jedenasty firma Procter & Gamble i Fundacja Polsat wspólnie organizują akcję „Podaruj Dzieciom Słońce", największą w Polsce kampanię marketingu społecznego.  W tym roku fundusze są zbierane na pomoc chorym dzieciom mieszkającym w okolicy każdego z nas. Tylko we wrześniu zebrano ponad 1,8 miliona złotych. Dzięki dziesięciu edycjom akcji „Podaruj Dzieciom Słońce"  na konto Fundacji POLSAT  trafiła kwota 44,9 mln złotych.  Zakupiony za te pieniądze sprzęt medyczny służy dzieciom w całej Polsce .

W tym roku, po raz pierwszy, Związek Harcerstwa Polskiego włączył się w realizację akcji i został jej partnerem. Przez cały październik harcerze z Harcerskiej Szkoły Ratownictwa, w sklepach Kaufland, prowadzili szkolenia z zakresu pierwszej pomocy medycznej. Zorganizowali oni ponad 100 szkoleń na terenie całego kraju, w których udział wzięło ponad 10 000 dzieci. Warsztaty prowadzone przez harcerzy spotkały się z ciepłym przyjęciem konsumentów, dla których stanowiły okazję do lepszego poznania akcji „Podaruj Dzieciom Słońce" a także do poszerzenia wiedzy z zakresu pierwszej pomocy medycznej.

„Cieszymy się, że Związek Harcerstwa Polskiego przyłączył się do akcji Podaruj Dzieciom Słońce. Jest to dla nas kolejny sygnał, że nasze działania nie tylko spotykają się z ciepłym przyjęciem konsumentów, którzy co roku razem z nami niosą pomoc chorym dzieciom, lecz także ze wsparciem ogromnej i prężnej organizacji pozarządowej." - powiedziała Małgorzata Mejer, rzecznik prasowy firmy Procter & Gamble, współorganizatora akcji Podaruj Dzieciom Słońce. „Mamy nadzieję, że dzięki szkoleniom organizowanym przez ZHP, dzieci zdobędą umiejętności, które pozwolą im podjąć właściwe kroki, gdy ktoś w ich otoczeniu będzie potrzebował nagłej pomocy, a dodatkowo jeszcze więcej osób zdecyduje się wesprzeć naszą akcję i pomóc potrzebującym dzieciom." - dodała Małgorzata Mejer.

Tegoroczna akcja potrwa do 24 grudnia. Jest ona wspierana przez następujące marki produktów Procter & Gamble: Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gillette, Bonux, Ariel, Lenor, Fairy, Pantene Pro-V, Head&Shoulders, Naturella oraz Always.

(Maja Święcka)

tagi: PDS , Podaruj Dzieciom Słońce , P&G ,