Milko to dobrze znane: jogurty pitne, maślanki, kefir oraz mleko. W 2009 roku odświeżeniu uległa szata graficzna całej rodziny produktów. Ruszająca kampania reklamowa ma na celu zwiększenie świadomości marki i wzrost udziałów rynkowych.
Kreacja korzysta z benefitów emocjonalnych podkreślanych przez bohaterów spotu wyrażeniem "Moje Milko". Przekaz nawiązuje do takich cech jak: dobre samopoczucie, siła, witalność, radość z życia oraz łatwość korzystania z nowego wygodnego sposobu otwarcia opakowania Tetra Top.
Miesięczna kampania telewizyjna wystartowała 24 października 2009. Spoty emitowane będą w stacjach TVN i Polsat oraz stacjach niszowych. Milko to obok Łacietego najbardziej rozpoznawana marka Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL.
(Maja Święcka)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...