Advertisement

Nieskategoryzowane

Ruszyła najnowsza kampania produktów Milko

Czwartek, 29 października 2009
"Milko. Natura w dobrej formie." - to hasło najnowszej kampanii reklamowej produktów fermentowanych marki Milko Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL.

Milko to dobrze znane: jogurty pitne, maślanki, kefir oraz mleko. W 2009 roku odświeżeniu uległa szata graficzna całej rodziny produktów. Ruszająca kampania reklamowa ma na celu zwiększenie świadomości marki i wzrost udziałów rynkowych.

Kreacja korzysta z benefitów emocjonalnych podkreślanych przez bohaterów spotu wyrażeniem "Moje Milko". Przekaz nawiązuje do takich cech jak: dobre samopoczucie, siła, witalność, radość z życia oraz łatwość korzystania z nowego wygodnego sposobu otwarcia opakowania Tetra Top.

Miesięczna kampania telewizyjna wystartowała 24 października 2009. Spoty emitowane będą w stacjach TVN i Polsat oraz stacjach niszowych. Milko  to obok Łacietego najbardziej rozpoznawana marka Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL.

(Maja Święcka)

tagi: Mlekpol , Milko ,