Uznanie kapituły zdobyła kampania reklamowa „Produkty z Biedronki polecają się" w kategorii "long - term". Pełne humoru telewizyjne spoty, emitowane w ramach kampanii, zna już cała Polska. Teraz eksperci docenili ich walory i oryginalną koncepcję, a przede wszystkim efektywność prowadzonych działań reklamowych. Biedronka już po raz drugi uhonorowana została nagrodą EFFIE, która stała się globalnym symbolem efektywnej reklamy.
Nagrodą EFFIE wyróżniane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. W ciągu 32 lat istnienia nagrody wyróżnionych zostało wiele wybitnych kampanii, a sam konkurs zaistniał w 38 krajach na trzech kontynentach.
„Nagroda jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem prowadzonych działań reklamowych. Bardzo nas cieszy, że Biedronka postrzegana jest jako sklep przyjazny klientom, a nasze reklamy bawiąc zachęcają do korzystania z naszej oferty" - mówi Anna Sierpińska, dyrektor ds. marketingu JMD S.A.
(Maja Święcka)
tagi: Biedronka ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...