Advertisement

Nieskategoryzowane

Kampania reklamowa Biedronki uhonorowana Effie Awards

Czwartek, 29 października 2009
26 października 2009 r., podczas 10 jubileuszowej uroczystości wręczania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej - EFFIE, Biedronka - największa w Polsce sieć sklepów spożywczych - została uhonorowana srebrną nagrodą.

Uznanie kapituły zdobyła kampania reklamowa „Produkty z Biedronki polecają się" w kategorii "long - term". Pełne humoru telewizyjne spoty, emitowane w ramach kampanii, zna już cała Polska. Teraz eksperci docenili ich walory i oryginalną koncepcję, a przede wszystkim efektywność prowadzonych działań reklamowych. Biedronka już po raz drugi uhonorowana została nagrodą EFFIE, która stała się globalnym symbolem efektywnej reklamy.

Nagrodą EFFIE wyróżniane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. W ciągu 32 lat istnienia nagrody wyróżnionych zostało wiele wybitnych kampanii, a sam konkurs zaistniał w 38 krajach na trzech kontynentach.

„Nagroda jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem prowadzonych działań reklamowych. Bardzo nas cieszy, że Biedronka postrzegana jest jako sklep przyjazny klientom, a nasze reklamy bawiąc zachęcają do korzystania z naszej oferty" - mówi Anna Sierpińska, dyrektor ds. marketingu JMD S.A.

(Maja Święcka)

tagi: Biedronka ,