Pandemia koronawirusa jest świetnym sprawdzianem umiejętności szybkiego reagowania i adaptacji asortymentu do potrzeb klientów. Oprócz maseczek i płynów dezynfekujących, warto lepiej wyeksponować niektóre kategorie produktów spożywczych. Które dokładnie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor.
tagi: Merchandising , czas , pandemi , koronawirus , porady , kategorie , produktów ,
Dla przedsiębiorców niezależnie od skali prowadzonego...
Eurocash robi kolejny krok w kierunku realizacji strategii na...
Obroty restauracji Sfinks Polska, SPHINX, Chłopskie Jadło...
Podatnicy dokonali o blisko 40 proc. mniej odliczeń niż rok...
Wyzwaniem pozostaje proces sukcesji...
Są bardziej przedsiębiorcze niż średnio w UE...
Po solidnym wzroście polskiego PKB w 2022 r. (5,1% r/r), w...
Eksport produktów rolno-spożywczych zajmuje drugie lub...