Pandemia koronawirusa jest świetnym sprawdzianem umiejętności szybkiego reagowania i adaptacji asortymentu do potrzeb klientów. Oprócz maseczek i płynów dezynfekujących, warto lepiej wyeksponować niektóre kategorie produktów spożywczych. Które dokładnie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor.
tagi: Merchandising , czas , pandemi , koronawirus , porady , kategorie , produktów ,
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...