Pandemia koronawirusa jest świetnym sprawdzianem umiejętności szybkiego reagowania i adaptacji asortymentu do potrzeb klientów. Oprócz maseczek i płynów dezynfekujących, warto lepiej wyeksponować niektóre kategorie produktów spożywczych. Które dokładnie? Na to pytanie odpowiada dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor.
tagi: Merchandising , czas , pandemi , koronawirus , porady , kategorie , produktów ,
Zarząd Manufaktury Piwa Wódki i Wina złożył dzisiaj do...
Od stycznia do lipca br. do rejestru CEIDG wpłynęło 179,2...
Japan Tobacco International wprowadza na polski rynek...
W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...
Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...
Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...
Według danych Ministerstwa Finansów, w pierwszej połowie br...
Prezes Związku Sadowników RP, Mirosław Maliszewski...