Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...