Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...