Krzysztof Morawski odpowiada za współpracę z klientami sieciowymi w Polsce (sieci międzynarodowe i krajowe) w zakresie planowania i koordynacji sprzedaży, wprowadzania nowych produktów i negocjacji warunków handlowych. Nowy dyrektor zarządza grupą Kierowników ds. Sieci w strukturze macierzowej oraz zespołem Przedstawicieli ds. Kluczowych Klientów.
Cele biznesowe, które Krzysztof Morawski stawia przed sobą na nowym stanowisku to: „...zwiększenie zyskowności współpracy handlowej z klientami rynku nowoczesnego, a w dłuższej perspektywie, rozwój sprzedaży wszystkich kategorii produktowych, ze szczególnym uwzględnieniem osiąganej wartości sprzedaży i profitu". Wśród pierwszych decyzji nowego Dyrektora ds. Sieci Ogólnopolskich znalazło się „...zainicjowanie szeregu działań, mających na celu zwiększenie świadomości czynników generujących profit i możliwości wpływania na nie".
Krzysztof Morawski ukończył Marketing i Zarządzanie na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywał, między innymi, w Coca-Cola Hellenic Polska, gdzie zarządzał projektem optymalizacji sprzedaży i zyskowności we wszystkich 28 krajach Grupy Coca Cola. Prywatnie, mąż i ojciec dwóch córek, pasjonat rajdów samochodowych i „kulinarny globtroter", jak sam mówi: „poszukujący nowych smaków, zaskakujących połączeń i szalonych receptur, ze szczególnym upodobaniem do kuchni śródziemnomorskiej". Jako swoje życiowe motto wskazuje słowa Benjamina Franklina: „Żyje się tylko raz. Ale jeżeli żyje się dobrze, ten raz wystarczy".
Kwestionariusz menedżera
Krzysztof Morawski, Dyrektor ds. Sieci Ogólnopolskich w Rieber Foods Polska S.A.
Zaczynałem ...
Kiedyś miałem ambicje ukończenia Akademii Medycznej, a skończyło się na sprzedaży dóbr szybko zbywalnych, czyli od leczenia ciała do niesienia ulgi dla duszy, poprzez zaspakajanie potrzeb konsumenckich J. Przy czym, nie jest to powód do jakiejkolwiek frustracji, a raczej dowód na to, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć co nam niesie życie;
Najbardziej denerwuje mnie...
...coś, co stało się ostatnio naszą narodową specjalnością, czyli bezinteresowna zawiść;
Najbardziej lubię kupować...
...bez tłoku i natrętnych sprzedawców J
Pierwsze zarobione pieniądze wydałem na...
... wakacyjną podróż po... Polsce (w tamtych czasach nie wszyscy mieli paszport w szufladzie);
Zanim podejmę decyzję...
...biorę pod uwagę i głęboko analizuję jej skutki;
Pracując, skupiam się ...
...nie tylko na celu, ale i na drodze do jego osiągnięcia.
(Maja Święcka)
tagi: Rieber Foods ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...