W listopadzie ubiegłego roku przedstawiciele Sieci Sklepów abc komunikowali publicznie w mediach, iż w 2009 roku sieć abc będzie liczyć około 3250 sklepów. Dzięki wspólnym wysiłkom pracowników działu operacyjnego i marketingu „abc" udało się to osiągnąć już w sierpniu. Sukces ten jest o tyle większy, biorąc pod uwagę niesprzyjające warunki ekonomiczne i wszechobecny kryzys gospodarczy.
„Tak duża liczba placówek i szybka ekspansja naszej sieci potwierdza, iż formuła przyjaznej franczyzy jest bardzo atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych. Ostatnie trzy kwartały tego roku pokazują, że kryzys nie jest nam straszny, a szereg działań promocyjnych, które kierujemy do właścicieli sklepów abc spotyka się z ich zainteresowaniem. Sukcesywnie osiągane wyniki w zakresie ekspansji abc, w roku kiedy sieć sklepów abc obchodzi swoje 10 urodziny jest niewątpliwie wielkim sukcesem nas wszystkich" - mówi Łukasz Chady, Kierownik Marki abc.
(Maja Święcka)
tagi: abc ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...