W listopadzie ubiegłego roku przedstawiciele Sieci Sklepów abc komunikowali publicznie w mediach, iż w 2009 roku sieć abc będzie liczyć około 3250 sklepów. Dzięki wspólnym wysiłkom pracowników działu operacyjnego i marketingu „abc" udało się to osiągnąć już w sierpniu. Sukces ten jest o tyle większy, biorąc pod uwagę niesprzyjające warunki ekonomiczne i wszechobecny kryzys gospodarczy.
„Tak duża liczba placówek i szybka ekspansja naszej sieci potwierdza, iż formuła przyjaznej franczyzy jest bardzo atrakcyjną ofertą dla sklepów tradycyjnych. Ostatnie trzy kwartały tego roku pokazują, że kryzys nie jest nam straszny, a szereg działań promocyjnych, które kierujemy do właścicieli sklepów abc spotyka się z ich zainteresowaniem. Sukcesywnie osiągane wyniki w zakresie ekspansji abc, w roku kiedy sieć sklepów abc obchodzi swoje 10 urodziny jest niewątpliwie wielkim sukcesem nas wszystkich" - mówi Łukasz Chady, Kierownik Marki abc.
(Maja Święcka)
tagi: abc ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...