Kampania ma na celu przybliżenie konsumentom produktów sojowych i sposobów ich wykorzystywania w codziennym odżywianiu. Ma także przełamać dotychczasowe negatywne opinie na temat wyrobów z soi i zaznaczyć, że różnią się one od innych produktów jedynie tym, że są zdrowsze. Podkreśla to hasło kampanii: Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie.
„Popularność produktów sojowych cały czas rośnie. Jednak nadal istnieje grupa konsumentów, których soja nie przekonuje. Ich zdaniem produkty sojowe są gorsze i niesmaczne a zdrowy styl życia wymaga zbyt dużo wyrzeczeń i wysiłku. Dlatego rozpoczęta przez nas kampania reklamowa będzie miała przede wszystkim charakter wizerunkowy i edukacyjny. Chcemy pokazać, że tak naprawdę produkty sojowe różnią się jedynie tym, że są zdrowsze a wyglądem i smakiem nie odbiegają od zwykłego jedzenia, do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Wierzymy, że dzięki naszym działaniom przekonamy do swoich produktów jeszcze większą liczbę konsumentów" - mówi Sylwia Łoniewska, Product Manager Orico w firmie Bakalland S.A.
Przekaz reklamowy ma dotrzeć do grupy docelowej za pośrednictwem Internetu. W kampanii wykorzystano między innymi: double billboard, link TXT i rectangle, które pojawią się na takich portalach jak: Wirtualna Polska, Onet czy Interia. Kampania obejmuje również strony poświęcone kuchni i gotowaniu, takie jak: Smaker.pl oraz podstrony: Kuchnia.o2 oraz WP.pl/sekcja kuchnia. Do użytkowników portalu Tlen.pl skierowane zostaną mailingi reklamowe informujące o produktach sojowych Orico. W ramach kampanii powstał również 30 sekundowy spot radiowy, który będzie emitowany na stronie internetowego radia Open.FM.
Kreacją i produkcją zajęła się agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge.
(Maja Święcka)
tagi: Orico ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...