W 4 największych polskich aglomeracjach na blisko 300 nośnikach pojawią się plakaty reklamujące polędwicę z łososia norweskiego marynowaną w ziołach, która - bez dodatkowego przyprawiania czy marynowania - upieczona w piekarniku lub usmażona na patelni, będzie nie tylko smacznym, ale także zdrowym daniem, bogatym w witaminy i kwasy Omega-3.
Kampanii towarzyszyć będą wzmożone akcje o charakterze animacyjno-degustacyjnym w wybranych sklepach sieci: Alma, Bomi oraz Piotr i Paweł.
Limito jest gdańską firmą od 5 lat specjalizującą się w dystrybucji mrożonych ryb i owoców morza. Jako jeden z kluczowych dostawców dla sektora HoReCa od roku stawia na budowę pozycji także w sektorze detalicznym.
(Maja Święcka)
tagi: Limito ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...