Wyższe przychody Grupy Makarony Polskie są wynikiem zwiększenia o 40% mocy produkcyjnych, osiągniętych poprzez zakup dwóch nowych linii produkcyjnych.
"Osiągnięty wynik to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, która zakłada wzrost sprzedaży o 30% rocznie. Wierzę, iż dzięki podjętym działaniom uda nam się taki wzrost utrzymać" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem strategicznym Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych. Spółka planuje osiągnąć pozycję jednego z liderów w tej branży.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...