Wyższe przychody Grupy Makarony Polskie są wynikiem zwiększenia o 40% mocy produkcyjnych, osiągniętych poprzez zakup dwóch nowych linii produkcyjnych.
"Osiągnięty wynik to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, która zakłada wzrost sprzedaży o 30% rocznie. Wierzę, iż dzięki podjętym działaniom uda nam się taki wzrost utrzymać" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem strategicznym Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych. Spółka planuje osiągnąć pozycję jednego z liderów w tej branży.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...