„Jesteśmy zawiedzeni decyzją wydaną przez UOKiK" - mówi Patrik Andersson, Prezes koncernu Rieber & Son. - „Szanujemy ją, pomimo iż, nie do końca się z nią zgadzamy. W obliczu zaistniałych faktów, skupimy się na wewnętrznych usprawnieniach i działaniach, mających na celu wzmocnienie i wzrost pozycji rynkowej marki Delecta oraz opracowaniu strategii, zmierzającej do zwiększenia długoterminowej zyskowności Rieber Foods Polska."
Piotr Sieńko, Prezes Rieber Foods Polska S.A. dodaje „Do końca wierzyłem, że otrzymamy zgodę na akwizycję marki Gellwe, która pozwoliłaby nam uzyskać różnego rodzaju synergie oraz zwiększyłaby naszą atrakcyjność dla handlu oraz klientów i konsumentów. Mamy już plany na przyszły rok w obszarze marketingu, sprzedaży i produkcji, które będziemy konsekwentnie wdrażać".
Potencjał produkcyjny, logistyczny i sprzedażowy firmy, przygotowany z myślą o akwizycji Gellwe, zostanie wykorzystany do realizacji długofalowej strategii umacniania marki Delecta.
(Maja Święcka)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...