Grupa Muszkieterów od października używa zmienionego, bardziej nowoczesnego logo. Nowe logo Grupy odzwierciedla wartości Muszkieterów - dynamikę i chęć do innowacji. Zmiana jest przede wszystkim związana z ambitnymi planami rozwoju Grupy Muszkieterów, która tylko w Polsce do końca 2010 roku chce otworzyć kolejnych 40 supermarketów.
Nowa tożsamość wizualna ma wzmocnić rozpoznawalność szyldów Grupy i pomóc w wzmocnieniu jej pozycji na arenie międzynarodowej. Grupa postawiła na proste, geometryczne kształty. Logo tworzą pociągłe, ostro zakończone formy, które oddają dynamikę firmy. To co z czego firma nie zrezygnowała tworząc nowe logo to barwy - czerń i biel oraz postać Muszkietera. Oba elementy towarzyszą firmie od 40 lat.
Razem ze zmianą logotypu Grupa planuje również unowocześnienie logotypów sieci supermarketów spożywczych Intermaché oraz typu dom i ogród Bricomarché.
Nowe logotypy pojawią się w sklepach, w których dodatkowo wprowadzony zostanie nowy koncept zgodny z najnowszymi tendencjami europejskimi. Zmiany obejmują fasady sklepów, ich wystój oraz dodatkowe elementy wizualne.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...