Belgijska Izba Handlowa, będąca dla wielu firm forum wymiany wiedzy i cennych doświadczeń, jak skutecznie prowadzić działalność biznesową w Polsce, wesprze PNSA merytorycznie i komunikacyjnie. Izba zajmie się m.in. promowaniem idei PNSA podczas Business Mixerów i seminariów dla swoich członków.
„PNSA jest unikalną inicjatywą na polskim rynku. Konkurs promuje najlepsze standardy w sprzedaży. Równolegle niezależne grono ekspertów z Rady Programowej oraz Kapituły konkursu pracuje nad rozpowszechnianiem dobrych praktyk zawodowych w Polsce. Dzieląc się doświadczeniem
z członkami Belgijskiej Izby Handlowej chcemy poszerzać naszą wiedzę o rynku, oferując bogate doświadczenie naszych ekspertów i brytyjskich współzałożycieli" - mówi Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.
„Belgijska Izba Handlowa wspiera inicjatywy, które mogą stanowić wartość dodaną dla naszych firm członkowskich. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z PNSA" - mówi Annick Van Hool, Dyrektor Izby. - „Wymiana doświadczeń związanych z nowoczesnym podejściem do biznesu i sprzedaży stanowi ważny temat podczas spotkań przedsiębiorców zrzeszonych w Izbie. Jesteśmy pewni, że również doświadczenie naszych członków przyczyni się do zwiększenia świadomości w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i profesjonalnej sprzedaży."
Konkurs PNSA to pierwszy etap szeroko zakrojonych działań mających na celu stworzenie platformy komunikacyjnej pomiędzy specjalistami, praktykami i w jej ramach promowanie najlepszych wzorów postępowania w biznesie. Oprócz konkursu, platforma ta obejmie Instytut Dobrych Praktyk PNSA oraz Stowarzyszenie Profesjonalny Sprzedawca PNSA. Dzięki tym działaniom możliwe jest nagradzanie dobrych praktyk, stworzenie etosu profesjonalnego sprzedawcy, międzysektorowa wymiana doświadczeń, certyfikacja umiejętności, lobbing na rzecz zawodu profesjonalnego sprzedawcy i podnoszenie jego rangi w gospodarce. Więcej informacji na: http://www.pnsa.pl/
Belgijska Izba Handlowa to organizacja zrzeszająca firmy belgijskie, przedsiębiorców pracujących
i inwestujących w Polsce, oraz firmy polskie nawiązujące kontakty biznesowe z Belgią. Działalność Izby ma na celu wspieranie kulturalnej i ekonomicznej współpracy polsko-belgijskiej oraz promocję Belgii w Polsce, poprzez przybliżanie Polakom jej dorobku, obyczajów. Więcej informacji na: http://www.belgium.pl/
(Maja Święcka)
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...