W nowym supermarkecie klienci mają do wyboru około 15 000 produktów na powierzchni sprzedaży liczącej 900 mkw i za swoje zakupy mogą zapłacić w jednej z 6 kas. Obok sklepu znajduje się darmowy parking na 48 samochodów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już 840 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
Do mocnych stron otwartego 8 października supermarketu należy również duży dział rozbioru mięsa oraz własna wędzarnia. W ofercie nie zabraknie również produktów od lokalnych dostawców.
W nowym supermarkecie Muszkieterów zatrudnienie znalazło ponad 40 osób, w tym 5 osób niepełnosprawnych.
Otwarciu nowego sklepu towarzyszyły liczne promocje i konkursy, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów. Dodatkowo w najważniejszych stacjach TV emitowana jest nowa reklama Intermarché, dzięki której klienci dowiadują się że trwa specjalna Urodzinowa Kumulacja w Intermarché, w której do wygrania jest ponad 500 000 złotych.
Łącznie z nową placówką do Grupy w Polsce należą 142 supermarkety spożywcze Intermarché, 21 stacji benzynowych oraz 67 supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Muszkieterów ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...