"Chcemy uświadomić naszym klientom, że powinni włączyć ryby do swojego codziennego menu. Rybna dieta ma bardzo pozytywny wpływ na organizm, gwarantuje prawidłowy rozwój oraz funkcjonowanie przez całe życie. Zależy nam na tym, żeby wszyscy, którzy robią zakupy w naszych sklepach, zdrowo się odżywiali" - podkreśla Krzysztof Gradecki, prezes Eko Holding.
Jak podał Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2008 r. przeciętny Polak zjadł 13,5 kg ryb. To bardzo słaby wynik w porównaniu z innymi krajami Europy, w których konsumuje się dwa, a nawet trzykrotnie więcej ryb.
Kampania edukacyjna „Ryba wpływa na wszystko" trwa w Polsce od połowy czerwca i ma zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych. Jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.
Zapraszamy do lektury wywiadu z Markiem Sawickim, Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, który opublikowaliśmy w numerze wrześniowym miesięcznika HURT & DETAL.
(Maja Święcka)
tagi: Eko ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...