Łatolotto to kampania konsumencka, którą objęta są następujące produkty:
Mleko Łaciate - 3,2%, 2% i 0,5% o pojemności 0,5, 1 i 1,5 litra śmietanka Łaciata 30% , 18% i 12% o pojemności 250 i 500 ml.Na opakowaniach tych produktów umieszczone będą unikalne kody, które klienci wysyłać będą SMS-em. Następnie wezmą one udział w losowaniu nagród. Nagrodą główną w Łatolotto jest 1 mln zł, a nagrodami tygodnia: 5 x 10 tys. zł oraz oryginalne łaciate dzbanuszki na mleko.
Promocja potrwa do końca roku i wsparta będzie kampanią reklamową w TV, radio i prasie oraz serwisem www.latolotto.pl.
Producentem i właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Łaciate jest najchętniej wybieranym mlekiem przez Polaków - ma około 40% udział w rynku. Niespełna rok temu Mlekpol przeprowadził niestandardową formę komunikacji „Łaciate krowy live" - w której internauci mogli na żywo obserwować życie krów w oborze.
(Maja Święcka)
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...