Docelowo sieć chce posiadać 100 punktów sprzedaży. Franczyzobiorca Benedicite korzysta ze znaku oraz innych elementów marki. Jej właściciel, Opactwo Benedyktynów w Tyńcu, oferuje projekt i wyposażenie placówek. Sieć jest objęta jednolitym systemem informatycznym. Średnia powierzchnia sklepów to 30-40 mkw.
W ofercie Benedicite ma tradycyjne wyroby spożywcze, sporządzone na bazie zakonnych receptur o wielowiekowej tradycji. W asortymencie można znaleźć ponad 200 produktów z Polski i ok. 100 artykułów z innych klasztorów z całej Europy. Swoje specjały zakonnicy sprzedają również w sklepie internetowym http://www.benedicite.pl/.
(Maja Święcka)
tagi: Benedyktyni ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...