Inne elementy kampanii to specjalny mailing wysyłany do 200 000 adresów, kampania odsłonowa, panel na stronie głównej, sponsoring serwisów Magia.onet, Partnerstwo.onet, Slub.onet, Uroda.onet, Zyciegwiazd.onet.
„Tak przygotowana kampania we współpracy z takim partnerem, jakim jest onet.pl, lider wśród portali informacyjnych to dla nas nie tylko nowe wyzwanie w ramach prowadzonej kampanii reklamowej, ale także zintegrowanie dwóch podobnych koncepcji myślenia o świadczonych usługach z jednej strony wyrażającej się w haśle supermarketów „Przyjemność zakupów" a z drugiej Przyjemnego dla użytkownika portalu, jakim jest Onet.pl. Dzięki realizacji, nad której koncepcją pracowały obie strony będziemy z informacją połączona z rozrywką oraz naszą ofertą jeszcze bliżej naszego Klienta." mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, Dyrektor Departamentu Marketingu Piotr i Paweł SA.
Nowy projekt supermarketów Piotr i Paweł pokazuje otwartość firmy na poszukiwanie oraz wdrażanie rozwiązań nowoczesnej komunikacji reklamowej, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów będących miłośnikami internetu, stanowiącego niejednokrotnie główne źródło informacji.
(Maja Święcka)
tagi: Piotr i Paweł ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...