Inne elementy kampanii to specjalny mailing wysyłany do 200 000 adresów, kampania odsłonowa, panel na stronie głównej, sponsoring serwisów Magia.onet, Partnerstwo.onet, Slub.onet, Uroda.onet, Zyciegwiazd.onet.
„Tak przygotowana kampania we współpracy z takim partnerem, jakim jest onet.pl, lider wśród portali informacyjnych to dla nas nie tylko nowe wyzwanie w ramach prowadzonej kampanii reklamowej, ale także zintegrowanie dwóch podobnych koncepcji myślenia o świadczonych usługach z jednej strony wyrażającej się w haśle supermarketów „Przyjemność zakupów" a z drugiej Przyjemnego dla użytkownika portalu, jakim jest Onet.pl. Dzięki realizacji, nad której koncepcją pracowały obie strony będziemy z informacją połączona z rozrywką oraz naszą ofertą jeszcze bliżej naszego Klienta." mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, Dyrektor Departamentu Marketingu Piotr i Paweł SA.
Nowy projekt supermarketów Piotr i Paweł pokazuje otwartość firmy na poszukiwanie oraz wdrażanie rozwiązań nowoczesnej komunikacji reklamowej, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom Klientów będących miłośnikami internetu, stanowiącego niejednokrotnie główne źródło informacji.
(Maja Święcka)
tagi: Piotr i Paweł ,
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...