Dodatkowym wzmocnieniem kampanii będzie sponsoring nowego serialu „Dom nad rozlewiskiem" oraz X edycji „Tańca z gwiazdami". PERFECTA pojawi się także w poradnikowej prasie kobiecej oraz w punktach sprzedaży w formie materiałów P.O.S. Kampanii towarzyszy hasło marki: „PERFECTA. Łączy nas piękno ".
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Nowy film reklamowy podkreśla ciepły i rodzinny charakter marki. Zwraca również uwagę na to, że PERFECTA jest marką dla kobiet w różnym wieku.
30-sekundowy i 15-sekundowy spot będzie można oglądać przez 5 tygodni w blokach reklamowych największych, ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP Info oraz w stacjach pakietu TVN Mix. Na potrzeby kampanii został przygotowany także 8-sekundowy bilbord sponsorki, który można zobaczyć podczas programu TVN „Taniec z gwiazdami". Pojawi się on również przy sponsoringu nowego serialu TVP2 „Dom nad rozlewiskiem", którego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 4 października.
(Maja Święcka)
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...