Dodatkowym wzmocnieniem kampanii będzie sponsoring nowego serialu „Dom nad rozlewiskiem" oraz X edycji „Tańca z gwiazdami". PERFECTA pojawi się także w poradnikowej prasie kobiecej oraz w punktach sprzedaży w formie materiałów P.O.S. Kampanii towarzyszy hasło marki: „PERFECTA. Łączy nas piękno ".
Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Nowy film reklamowy podkreśla ciepły i rodzinny charakter marki. Zwraca również uwagę na to, że PERFECTA jest marką dla kobiet w różnym wieku.
30-sekundowy i 15-sekundowy spot będzie można oglądać przez 5 tygodni w blokach reklamowych największych, ogólnopolskich stacji: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN7, TVP Info oraz w stacjach pakietu TVN Mix. Na potrzeby kampanii został przygotowany także 8-sekundowy bilbord sponsorki, który można zobaczyć podczas programu TVN „Taniec z gwiazdami". Pojawi się on również przy sponsoringu nowego serialu TVP2 „Dom nad rozlewiskiem", którego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 4 października.
(Maja Święcka)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...