Każdego miesiąca 3000 osób, których zgłoszenia dotrą najszybciej, otrzyma modne i praktyczne kamizelki. W październiku kamizelki będą pomarańczowe, w listopadzie fioletowe, a w grudniu - granatowe. Ci, których zgłoszenia dotrą najszybciej w każdym miesiącu, mają szansę wygrać kolekcję modnych kamizelek.
Kupony promocyjne dostępne są w punktach sprzedaży, na opakowaniach oraz na stronie www.wawel.com.pl. Promocja trwa od 1.10.2009 r. do 31.12.2009 r. lub do wyczerpania nagród. O kolejności zgłoszeń decyduje data stempla pocztowego nadania przesyłki. Regulamin dostępny jest u organizatora oraz na stronie www.wawel.com.pl. Zgłoszenia należy wysyłać na adres:
Wawel SA, ul. Towarowa 6, 32-410 Dobczyce, z dopiskiem „Słodki Styl"
Promocja konsumencka czekoladek jest częścią kampanii promocyjnej, która ruszyła 21 września. Spoty reklamowe emitowane są w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN7, TVN Style, kanały tematyczne) oraz w radio. Koncepcję i kreację przygotowała agencja Tippingpoint, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Pan Media Western. Za wsparcie PR dla kampanii odpowiada TBWA\PR.
(Maja Święcka)
tagi: Wawel ,
Marka HELIO została uhonorowana prestiżowym Laurem Konsumenta...
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...