Zdaniem Jacka Roszyka, prezesa Żabki, w branży handlowej nie ma kryzysu a można mówić jedynie o spowolnieniu wrostu.
Dlatego Żabka nie zamierza zwalniać i nadal będzie się intensywnie rozwijać. Obok sklepów z logo Żabka planuje rozwijać swój drugi, tym razem delikatesowy koncept Freshmarket.
Pierwszy sklep z tym szyldem już działa, do końca roku ma ich być 15, a w przyszłym roku spółka planuje otworzyć kolejnych 50 punktów.
Źródło: Rzeczpospolita
(maj)
tagi: Żabka ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...