Zdaniem Jacka Roszyka, prezesa Żabki, w branży handlowej nie ma kryzysu a można mówić jedynie o spowolnieniu wrostu.
Dlatego Żabka nie zamierza zwalniać i nadal będzie się intensywnie rozwijać. Obok sklepów z logo Żabka planuje rozwijać swój drugi, tym razem delikatesowy koncept Freshmarket.
Pierwszy sklep z tym szyldem już działa, do końca roku ma ich być 15, a w przyszłym roku spółka planuje otworzyć kolejnych 50 punktów.
Źródło: Rzeczpospolita
(maj)
tagi: Żabka ,
W maju we wszystkich analizowanych typach sklepów ruch był...
Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży...
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Uderza ona w krajową branżę transportową...
Wskazują na potrzebę dialogu z kontrolerami...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...