Kampania utrzymana jest w konwencji filmowej a jej bohaterami są dzieci wyglądające podobnie do znanych i lubianych postaci z filmów przygodowych. Mali poszukiwacze przygód, „polują" na smakołyki GERBER, które dają im energię potrzebną do odkrywania świata. A ich rodzice wprowadzając ich w kolorowy świat smaków GERBER zapewniają im zdrowy start w przyszłość.
Kampania TV ma wiele formatów spotów reklamowych, które emitowane będą w takich stacjach jak TVN, TVP, Polsat oraz At Media.
Spoty telewizyjne są elementem szerszego wsparcia produktów GERBER, które obejmuje też działania reklamowe w Internecie oraz w prasie parentingowej i kobiecej. Reklamy prasowe pojawiają się w trzech odsłonach filmowych, w których w rolach głównych występują mali poszukiwacze przygód.
„Rok 2009 to bardzo ważny rok dla marki GERBER. W maju wprowadziliśmy aż 17 nowych produktów - linię GERBER BIO. W lipcu pojawił się unikalny na polskim rynku produkt
- Paróweczki drobiowo-cielęce GERBER dla dzieci powyżej 1. roku życia. Kampania, która właśnie ruszyła jest elementem szeroko zakrojonych działań promujących zarówno nowości jak i znane już rodzicom produkty GERBER. Wybraliśmy unikalną koncepcję kampanii, której bohaterami są mali poszukiwacze przygód, aby podkreślić, że odkrywanie przez maluchy różnorodnych smaków i konsystencji może być równie pasjonujące jak odkrywanie przez nie tajemnic otaczającego świata" - mówi Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów
w Nestlé Nutrition.
Zarówno w spotach jak i w pozostałych materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
Dodatkowo we wrześniu rusza nowa, zupełnie odmieniona strona internetowa GERBER dostępna pod adresem http://www.gerber.pl/. Stronę przygotowała agencja Netizens.
Po stronie Nestlé Nutrition za kampanię odpowiada Monika Sypek, Kierownik Grupy Produktów. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.
(Maja Święcka)
tagi: Gerber , kampania reklamowa ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...