W kategorii e-delikatesów to właśnie supermarkety Piotr i Paweł prowadzące ten rodzaj usługi na platformie http://www.e-piotripawel.pl/, według opublikowanego właśnie rankingu są liderem w branży spożywczej. Działalność rozpoczęta w 2003 roku prowadzona obecnie w Poznaniu, Wrocławiu, Bydgoszczy oraz Warszawie systematycznie zwiększa grono klientów korzystających z tej wygodnej formy zaopatrzenia swoich gospodarstw domowych w najpotrzebniejsze produkty spożywcze.
Wynik, który pozwolił objąć pozycję lidera to przychody netto e-piotripawel w roku 2008 na poziomie 15 mln zł ze średnim poziomem wartości zamówienia 237,00 zł oraz ponad 63 000 zamówień.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł , e-piotripawel ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...