Firma Cushman & Wakefield asystuje sieci TK Maxx w zakresie poszukiwania lokalizacji w centrach handlowych oraz przy głównych ulicach handlowych.
TK Maxx jest siecią sklepów sprzedaży produktów markowych, oferowanych po niższej cenie, takich jak odzież, obuwie, kosmetyki, dodatki i akcesoria domowe. W salonach TK Maxx można kupić produkty do 60 proc. taniej niż wynosi ich oryginalna cena. W chwili obecnej firma posiada ponad 240 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii czy Niemczech oraz ponad 2 000 placówek w USA i w Kanadzie.
(Maja Święcka)
tagi: TK Maxx ,
Po nabyciu ponad 71 proc. udziałów Grupa Maspex przejmie...
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...