W tym roku odbyła się trzecia edycja konkursu Mistrz Handlu i Usług MasterCard. Jest to unikatowy projekt badawczy, którego zadaniem jest wyłonienie najlepszej firmy sektora handlu, a także podmiotów wyznaczających kierunek zmian i trendów na rynku handlu detalicznego.
Celem plebiscytu jest wskazywanie dobrych wzorców oraz wyróżnianie tych sieci handlowych i usługowych, które w ocenie najsurowszych sędziów - konsumentów - oferują najwyższą jakość usług. Niekwestionowanym liderem w swojej kategorii okazała się Biedronka.
Ranking powstaje w oparciu o badanie konsumenckie przeprowadzane w całej Polsce, przez Instytut Badawczy Pentor. Dodatkowym aspektem jest głosowanie internautów. Wynik badania to wyłonienie zwycięzców w 9 kategoriach.
(maj)
tagi: Biedronka ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...