W drugim kwartale 2009 roku wskaźnik znajomości spontanicznej dla marki Hoop Cola wzrósł o 12 punktów procentowych osiągając 45 procent.
„Te wzrosty cieszą nas bardzo. Są konsekwencją podjętych przez nas działań i wykorzystania rad naszych konsumentów. W tym roku marka Hoop Cola przeszła duże przeobrażenia. Zmieniliśmy logo, etykietę oraz butelkę. Tym zmianom towarzyszyła także nowa platforma komunikacji - Hooptymistyczny Ośrodek Otwierania Polaków. Nowy wizerunek powstał w wyniku badań konsumenckich przeprowadzonych przez nas w drugiej połowie 2008 roku" - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska
Hoop Polska (grupa Kofola S.A.) jest trzecim graczem na rynku napojów gazowanych typu "cola" z udziałami wolumenowymi na poziomie 10,1 proc. (MAT JUN 2009). Pierwsza trójka producentów odpowiedzialna jest za sprzedaż blisko 70 proc. kategorii.
Grupą docelową marki Hoop Cola są osoby w wieku od 18-39 lat (core target 18-24 lata), mieszkające w mieście, które żyją chwilą, spontanicznie i potrafią zarazić otwartością inne osoby w swoim otoczeniu.
(maj)
tagi: Hoop Cola ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...