Sieć POLOmarket rozwija swój program lojalnościowy i wprowadza nową aplikację mobilną
Wtorek, 03 września 2019
Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, 28 sierpnia br. wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego z dużym sukcesem od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi Klienci, od końca sierpnia mają do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach programu POLOkarta oraz samej aplikacji.
Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację POLOmarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują ją w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla klientów. Nowa aplikacja umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci , w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.
- Nasza nowa aplikacja to element realizacji ważnego punktu strategii marketingowej zakładającej konsekwentną transformację cyfrową komunikacji sieci, a także wielokanałowe budowanie lojalności naszych Klientów. Już teraz nasz program POLOkarta z ponad milionem wydanych i aktywnych kart jest jednym z większych funkcjonujących w sieciach FMCG w Polsce. Poszerzenie go o mobilną kartę w aplikacji pozwoli na jego dalszy rozwój i dotarcie do nowych Klientów, zwłaszcza tych ceniących rozwiązania mobilne – mówi Krzysztof Szultka Dyrektor Marketingu POLOmarket.
Uruchomiona przez sieć POLOmarket aplikacja w przyszłości będzie rozwijana przy uwzględnieniu doświadczeń zakupowych i opinii Klientów sieci i użytkowników tego mobilnego rozwiązania. Dane są zbierane i monitorowane przede wszystkim przez narzędzie do pomiaru CX (Customer Experience) wdrożone w sieci już kilka lat temu. To kolejne w ostatnim czasie mobilne rozwiązanie, które wprowadziła Grupa POLOmarket. Dla przypomnienia, od początku lipca br. we wszystkich sklepach sieci POLOmarket można dokonywać płatności bezgotówkowych BLIK.
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.