W tym roku otwarto już 12 nowych supermarketów, w tym należy podkreślić pojawienie się sklepów w takich miastach jak Białystok, Opole, Chrzanów a obecnie Radom, które otworzyły dla sieci zupełnie nowe rynki. Dzięki tym inwestycjom sklepy Piotr i Paweł pojawiły się pierwszy raz w województwach podlaskim, małopolskim, opolskim.
Obroty detaliczne sieci w porównaniu z rokiem 2008 wzrosły w pierwszych ośmiu miesiącach roku o 25 procent. Wyniki finansowe oraz dokonane inwestycje pozwalają umacniać pozycję lidera tego segmentu rynku.
"Wraz z otwarciem sklepu w Radomiu sieć liczy sobie 62 sklepy, w tej liczbie 16 to placówki franczyzowe. Obroty sieci za ubiegły rok wyniosły 1,125 mld zł. Do końca roku 2009 chcemy otworzyć jeszcze 6 sklepów, co stanowić będzie wykonanie planu w 90%. Dynamika rozwoju sieci wynika z naszych wcześniejszych założeń a teraz właśnie nastąpiła kulminacja decyzji sprzed roku i wcześniejszych. Będziemy także koncentrować się na jakościowym rozwoju organicznym, udoskonalaniu organizacji, standardów jakości w istniejących placówkach, nie zapominając oczywiście o naszych nowych supermarketach" - komentuje Piotr Woś, Prezes Piort i Paweł S.A.
(maj)
tagi: Piotr i Paweł ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...