Intermarché wspiera akcję, której organizatorem zbiórki są Banki Żywności, a partnerami - Danone i Fundacja Polsat. Zebraną żywność będzie później stopniowo przekazywać organizacjom i instytucjom zajmującym się dożywianiem dzieci. Z Bankami Żywności na stałe współpracują szkoły, świetlice, domy dziecka, towarzystwa przyjaciół dzieci oraz stowarzyszenia pomagające dzieciom i młodzieży.
O możliwości podzielenia się zakupami i pomocy niedożywionym dzieciom mieszkańcy wybranych miejscowości dowiedzą się m.in. z materiałów POS znajdujących się w sklepach Intermarché i spotów emitowanych w Radio Muszkieterów.
Działalność prospołeczna wpisana jest na stałe w strategię realizowaną przez Grupę Muszkieterów. Każdy z przedsiębiorców przystępujących do Grupy akceptuje Kartę Muszkietera - spis zasad, wśród których znajduje się m.in. aktywność na rzecz lokalnych społeczności oraz pomoc chorym i ubogim..
Zbiórka krwi z Polskim Czerwonym Krzyżem, badania mammograficzne dla Polek, budowa placów zabaw, konwój z darami dla placówek opiekujących się dziećmi, wsparcie pieniężne na leczenie niepełnosprawnych dzieci - to tylko niektóre z inicjatyw podejmowanych przez Grupę Muszkieterów, zrzeszenie przedsiębiorców społecznie zaangażowanych.
W 2008 roku Grupa Muszkieterów otrzymała tytuł Lidera Społecznej Odpowiedzialności - Dobra Firma. Kapituła programu doceniła zaangażowanie Muszkieterów w działania na rzecz lokalnych społeczności.
(maj)
tagi: Intermarche , Grupa Muszkieterów ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...