Uznani eksperci Instytutu Matki i Dziecka oraz Instytutu Żywności i Żywienia odpowiedzą na pytania dotyczące kształtowania zdrowych nawyków żywieniowych oraz roli wody w diecie dziecka. Czeka też wiele atrakcji - zajęcia edukacyjne, warsztaty taneczne i wokalne oraz liczne konkursy i zabawy. Imprezę poprowadzą Paulina i Maciej Kurzajewscy.
Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!" zostanie przeprowadzona w 40 miastach w Polsce i obejmie swym zasięgiem 110 tys. przedszkolaków i 165 tys. dzieci w wieku od 7 - 9 lat. Na specjalnych zajęciach dzieci będą mogły poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody, jej pochodzeniu, zastosowaniu i o tym, jak ją oszczędzać. Materiały edukacyjne, które będą wykorzystane podczas zajęć, zostały opracowywane przez specjalistów (m.in. z zakresu żywienia, psychologów, pedagogów, fizyka i ekologa) i pozytywnie zaopiniowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Organizatorem programu „Mamo, tato, wolę wodę!" jest firma Żywiec Zdrój S.A. Kampanię wspiera merytorycznie Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Zdrowia, natomiast patronat medialny stacja TVP2. Akcję wspiera także sieć sklepów Smyk, a imprezę inauguracyjną - Złote Tarasy.
(maj)
tagi: Złote Tarasy , "Mamo , tato , wolę wodę!" ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...