W ramach akcji zebrano i przeznaczono do ponownego przetworzenia blisko 59 tys. kubeczków, czyli 77 proc. kubków dostarczonych na teren festiwalu. Rekordzista stawił się w punkcie zbiórki z ponad 520 zużytymi opakowaniami na raz.
Głównym zadaniem uczestników akcji ekologicznej było zbieranie plastikowych i papierowych kubków, które następnie należało dostarczyć do wyznaczonego miejsca zbiórki - namiotów, w których Coca-Cola oraz organizacja odzysku Rekopol prowadziły edukację ekologiczną. Za dwadzieścia zebranych kubeczków festiwalowicze otrzymywali czapeczkę, a za czterdzieści torbę. Obie nagrody wykonane były w dużej części z przetworzonych butelek PET.
Na terenie festiwalu pojawiły się plakaty informacyjne zachęcające do wzięcia udziału w akcji oraz specjalnie oznakowane kosze umożliwiające selekcję odpadów. Plastikowe i papierowe kubki zbierano w specjalnym punkcie, w którym prowadzona była równocześnie edukacja ekologiczna, udzielano informacji na temat segregacji odpadów i przetwarzania plastiku, odbywały się konkursy o tematyce ekologicznej.
(maj)
tagi: Coke Live Music Festival ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...