CENSA to specjalnie wyznaczona strefa w sklepie, w której klienci mogą napić się kawy mielonej na miejscu, ze specjalnie wyselekcjonowanych ziaren, parzonej w najnowocześniejszych modelach ekspresów. Komplementarnie, klienci mogą tu kupić ciasta, ciastka, sałatki oraz kanapki.
Treehouse juice to strefa, w której klienci mogą napić się soków wyciskanych ze świeżych owoców, koktajli i shake`ów z dodatkiem mleka.
Kitsu to miejsce, w którym przygotowywane są na bieżąco dania gotowe oparte na makaronach z wok`a.
Forma konsumpcji produktów przygotowywanych w tych trzech strefach marketu (kawa, soki, koktajle, kanapki, makarony) zależy od preferencji klientów i może być to konsumpcja na miejscu, a także zakup produktów na wynos.
(maj)
tagi: SPAR ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...