Advertisement

Nieskategoryzowane

Nowe trendy w sieci SPAR

Czwartek, 27 sierpnia 2009
Sieć SPAR, na bazie swoich międzynarodowych doświadczeń, systematycznie kreuje nową jakość marketów poprzez wdrażanie najnowszych koncepcji i trendów typu convenience. W wielu marketach SPAR w Europie i na świecie zostały uruchomione trzy technologie convenience: Treehouse juice, CENSA coffee bar oraz Kitsu noodle bar.

CENSA to specjalnie wyznaczona strefa w sklepie, w której klienci mogą napić się kawy mielonej na miejscu, ze specjalnie wyselekcjonowanych ziaren, parzonej w najnowocześniejszych modelach ekspresów. Komplementarnie, klienci mogą tu kupić ciasta, ciastka, sałatki oraz kanapki.

Treehouse juice to strefa, w której klienci mogą napić się soków wyciskanych ze świeżych owoców, koktajli i shake`ów z dodatkiem mleka.

Kitsu to miejsce, w którym przygotowywane są na bieżąco dania gotowe oparte na makaronach z wok`a.

Forma konsumpcji produktów przygotowywanych w tych trzech strefach marketu (kawa, soki, koktajle, kanapki, makarony) zależy od preferencji klientów i może być to konsumpcja na miejscu, a także zakup produktów na wynos.

(maj)

tagi: SPAR ,