Szkolenia nie są realizowane w ośrodku szkoleniowym, ale w całej Polsce, dla wszystkich sklepów przy każdej hurtowni Eurocash. Ponieważ hurtowni jest ponad 100, daje to w cyklu ponad 100 szkoleń rocznie. Efekt - w każdym tygodniu, z pominięciem okresu wakacyjnego, gdzieś w Polsce odbywa się szkolenie dla sklepów abc.
Do tej pory abc zorganizowała trzy cykle szkoleniowe. Pierwsze dwa dla właścicieli sklepów, a kolejny dla sprzedawców. Tematyka dotychczasowych szkoleń to m.in.: umieszczanie towarów na półce, czy socjotechniki sprzedaży.
- Muszę przyznać, że zarówno właściciele sklepów, jak i ich pracownicy doskonale wykorzystali wiedzę zdobytą podczas szkoleń. Wynika to przede wszystkim z bardzo dużego zaangażowania tych osób w prowadzenie swoich sklepów - mówi Krzysztof Kaźmierczak, trener.
W przyszłym roku tematyką szkoleń będzie ekonomia prowadzenia sklepu, a więc marża-narzut, rotacja, polityka cenowa w sklepach.
- Zdajemy sobie sprawę, jak ważnym elementem w prowadzeniu sklepu są profesjonalne szkolenia. Dlatego zapewniamy je każdemu sklepowi zrzeszonemu w naszej sieci. Dzięki szkoleniom każdy właściciel abc podąża za trendami wyznaczanymi przez rynek, doskonale dopasowując się do wymagań i potrzeb konsumenta - mówi Łukasz Chady, Kierownik Sieci abc.
(maj)
tagi: abc ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...