Początkowo piwo będzie dystrybuowane selektywnie. Inna będzie także strategia cenowa marki. Sprzedaż piwa Grolsch wesprą niebawem działania reklamowe i promocyjne.
Dystrybucja piwa Grolsch będzie miała początkowo charakter selektywny, podobnie jak w przypadku wprowadzania innych międzynarodowych marek piwa premium (np. Peroni Nastro Azzurro) przez koncern SAB Miller, do którego w Polsce należy Kompania Piwowarska.
Piwo Grolsch w butelce z charakterystycznym zamknięciem typu Swingtop a także w innych opakowaniach (butelka 0,33 l, puszka 0,5 l czy keg) będzie dostępne w 10 największych miastach Polski m.in. w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu oraz Gdańsku. Piwo trafi na półki hiper- i supermarketów oraz lokalnych sieci premium m.in. Piotra i Pawła czy Almy. Dostępne będzie także w gastronomii.
Przejęcie dystrybucji marki Grolsch przez Kompanię Piwowarską oznacza również zmianę ceny. Nowa, atrakcyjna, rekomendowana cena butelki typu Swingtop to 4,99 zł. Sprzedaż wesprą działania reklamowe i promocyjne kierowane do partnerów handlowych, jak i samych konsumentów.
Grolsch to marka dla ludzi w wieku 25-35 lat, niezależnych duchem i podążających własną drogą. Na świecie chętnie sięgają po nią osoby towarzyskie, mające własny pomysł na życie, realizujące się zawodowo, artystycznie i prywatnie. Przeprowadzone przez Kompanię Piwowarską badania konsumenckie wykazały, że delikatny ale bogaty smak piwa Grolsch idealnie wpisuje się w gusta Polaków.
Grolsch dostępny będzie w następujących opakowaniach:
Butelka 500 ml z zamknięciem typu Swingtop - cena rekomendowana 4,99 złButelka 330 ml - cena rekomendowana 3,19 złPuszka 500 ml - cena rekomendowana 3,75 zł
Zawartość alkoholu: 5% Zawartość ekstraktu: 11,3%.
TM
tagi: Premium , Kompania Piwowarska ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...