Produkty z logo "Pozytywna Opinia" cieszą się dużym zaufaniem wśród konsumentów, a także są synonimem wysokiej jakości.
"Przygotowując Balbinki, od samego początku chcieliśmy stworzyć produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagania żywieniowe najmłodszych. Zarówno pod względem smakowym, wizerunkowym jak i zdrowotnym. Dzięki temu, Balbinki stanowią ciekawe urozmaicenie diety dziecka powyżej 3 roku życia. Przyjazne opakowanie oraz smak, dopasowany do gustów najmłodszych powoduje, że dzieci chętnie wybierają nasze parówki, zarówno na wycieczkę jak i do szkoły. Wiemy, że rodzice - w trosce o bezpieczeństwo i jakość chętnie sięgają po produkty mające uznanie najlepszych ekspertów" - mówi Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol Ostrołęka.
TM
tagi: pekpol ,
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...