Nowy spot, kolejny odcinek dowcipnego serialu o rodzinie kuchennych sztućców, od dwóch dni jest emitowany w kluczowych stacjach telewizyjnych, takich jak: TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TV4, TVN7 oraz kanałach tematycznych At Media.
Elementem kampanii są również billboardy sponsorskie przed prognozą pogody, sportem i Mega Hitem w Polsacie. Czas emisji kampanii ma bezpośredni związek z pikiem sprzedażowym na rynku dań gotowych, który przypada właśnie na wakacyjne miesiące.
Agros Nova to trzeci producent, a Łowicz - trzecia marka w kategorii dań gotowych warzywno-mięsnych. Jego udziały sięgają 11,5% (AC Nielsen, wartościowo, średnia za okres styczeń - maj 2009 r.).
TM
tagi: Łowicz ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...