Przetarg będzie dotyczył przyszłorocznej współpracy i obejmował swoim zakresem całość mediów. Prawdopodobny termin briefingu agencji to druga połowa sierpnia br.
Grupa Żywiec nie ujawniła jeszcze, które firmy otrzymają zaproszenie do udziału w przetargu. W zakresie jego obsługi audytorskiej Grupa Żywiec podjęła współpracę z Instytutem Audytu Mediowego. Dotychczasowymi partnerami mediowymi Grupy Żywiec są Media Concept (outdoor) i ZenithOptimedia (pozostałe media), z którymi firma współpracuje od ponad 5 lat.
TM
tagi: Grupa Żywiec ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...