Do przetargu przystąpiło aż 11 agencji projektowych. Po pierwszym etapie wyłoniono trzy firmy specjalizujące się w kreacji opakowań. Były to: Salt&Paper, Czteryczwarte oraz Studio DN Design Group. Zwycięzcą została właśnie ta ostatnia firma.
Studio DN Design Group to polska agencja brandingowa istniejąca na polskim rynku już od 18 lat i specjalizująca się w strategii wizualnej marek produktowych oraz korporacyjnych. Niewątpliwą przewagę Studio DN stanowi kreatywne podejście z dbałością o detal mające na celu budowanie silnego wizerunku marki niezależnie od wielkości i pozycji rynkowej danej firmy.
Wieloletnie doświadczenie w zakresie kreacji opakowań oraz wyspecjalizowany zespół współpracowników - uznanych ekspertów w wąskich dziedzinach pozwala tworzyć i wspierać silne marki takie jak Żubrówka, Karmi, Soplica, Herbapol, Bakoma, Oetker, Polharma, Warbud.
Obecnie w Studio DN trwają właśnie prace projektowe, dzięki którym znane wszystkim produkty spółki Polski Cukier zyskają nowe oblicze.
(maj)
tagi: Polski Cukier ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...