Do przetargu przystąpiło aż 11 agencji projektowych. Po pierwszym etapie wyłoniono trzy firmy specjalizujące się w kreacji opakowań. Były to: Salt&Paper, Czteryczwarte oraz Studio DN Design Group. Zwycięzcą została właśnie ta ostatnia firma.
Studio DN Design Group to polska agencja brandingowa istniejąca na polskim rynku już od 18 lat i specjalizująca się w strategii wizualnej marek produktowych oraz korporacyjnych. Niewątpliwą przewagę Studio DN stanowi kreatywne podejście z dbałością o detal mające na celu budowanie silnego wizerunku marki niezależnie od wielkości i pozycji rynkowej danej firmy.
Wieloletnie doświadczenie w zakresie kreacji opakowań oraz wyspecjalizowany zespół współpracowników - uznanych ekspertów w wąskich dziedzinach pozwala tworzyć i wspierać silne marki takie jak Żubrówka, Karmi, Soplica, Herbapol, Bakoma, Oetker, Polharma, Warbud.
Obecnie w Studio DN trwają właśnie prace projektowe, dzięki którym znane wszystkim produkty spółki Polski Cukier zyskają nowe oblicze.
(maj)
tagi: Polski Cukier ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...