Mikroblog to rodzaj dziennika internetowego, w którym głównym nośnikiem informacji są krótkie wpisy mające zazwyczaj długość smsa. Dzięki obecności Grupy w tych serwisach społecznościowych internauci mogą również zobaczyć zdjęcia z nowootwieranych sklepów Intermarché i Bricomarché, filmy, wywiady i reportaże telewizyjne. Istotne miejsce zajmą materiały nawiązujące do działań firmy w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Internauci informowani są o zebranej każdego dnia ilości krwi w ramach akcji „Konwój Muszkieterów. Oddaj Krew - Uratuj Życie", nowych Placach Zabaw Muszkieterów i czekających na dzieci atrakcjach, czy też możliwości zapisania się w poszczególnych miastach na darmowe badania mammograficzne prowadzone w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek".
Główną zaletą mikroblogów jest przekazywanie najbardziej aktualnych informacji, a także prowadzenie konwersacji pomiędzy użytkownikami. Materiały umieszczane na mikroblogach mogą być dostępne również wyłącznie dla wąskiej grupy wyselekcjonowanych przez autora czytelników.
W pierwszej kolejności Grupa chce dotrzeć do przedstawicieli mediów, które coraz częściej decydują się na prowadzenie mikrologa, a wraz ze wzrostem popularności Blip'a i Twittera będzie mogła w ten sposób docierać z informacjami do klientów i partnerów biznesowych. Linki do oficjalnych kanałów informacyjnych Grupy Muszkieterów:
http://twitter.com/muszkieterowie
http://muszkieterowie40.blip.pl/
http://www.youtube.com/user/GrupaMuszkieterow
TM
tagi: muszkieterowie ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...